Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Mediji i medijske slobode

Komentari (8) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 20 oktobar 2010 22:29
Codename: Željko
Neozbiljan je i možda pristrasan tekst koji izbegne da navede kršenje zakona u najvažnijoj sferi, televizija sa nacionalnom frekvencijom. Željko Mitrović je vlasnik Pinka i to je "transparentno", ali ima i izmišljenu upravnu funkciju u drugoj televiziji sa nacionalnom frekvencijom, TV "Avala" i njen je "netransparentni" vlasnik. Štaviše, u nedavnom intervjuu on otvoreno komentariše i najavljuje kadrovske i programske promene na TV "Avala". Da li RRA reaguje? Da, ode s njim na večeru. I o tome su novine izveštavale i to nam je prikazano kao - normalno.

Zašto autor ovog teksta to nije komentarisao? Kao i činjenicu da isto (da dođe do dve televizije sa nacionalnom frekvencijom) pokušava da postigne grčka Antena? Posle kupovine "Foksa", pregovara se i o kupovini B92. To bi bilo kršenje zakona po dva osnova.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 20 oktobar 2010 23:32
Uroš
Tekst je odličan, a pristrasan i nedobronameran je prvi komentar. Nisam shvatio da autor ovde pretenduje na to da da poslednju reč i konačnu istinu o srpskoj medijskoj sceni. Ali dobro i relativno iscrpno analizira žalosno stanje u srpskim medijima posle 5. oktobra - i potpuno je u pravu. A da li je u tome neko prošao malo bolje ili malo gore, manje je važna stvar, uvek ga možete dopuniti. Inače, slažem se da je to sa RRA i nacionalnim frekvencijama, uključujući i Željkove frekvencije, teška sramota (upotrebio bih neku drugu reč, ali se plašim da mi moderator neće pustiti komentar), ali za tu bruku i sramotu i uupšte stawe u srpskim medijima je "najzaslužniji" upravo Vojislav Koštunica kojeg ovde naprosto obožavaju i u zvezde kuju pojedini komentatori, a i neki autori. Za takvo stanje u srpskim medijima (izgled RTS, ukidanje BK, dodela frekvencija B92, FOX-u i nekolicini fantomskih TV stanica, mešetarenje oko Novosti itd.) VK je odgovorniji i od Borisa Tadića. Toliko od mene.
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 21 oktobar 2010 12:12
Jututunac
@Uros: nije bas najjasniji vas komentar. Mnogo je vaznije videti sta radi nacionalna televizija Javni servis evropske Srbije, vlasnistvo svih gradjana drzave. To sta radi RTS nema ni u crtanim filmovima, u drzavi Srbiji, po njima, tece med i mleko, a na njihov portal gde se brizljivo biraju komentari citalaca i gledalaca prevazilazi sve sto je u toj sferi izmisljeno, tj. ako ne pohvalite Tadica i vladu nemate sansu tamo da se vidite pa da vas komentar zasluzuje i Nobelovu nagradu. Eto tako radi Javni servis BT-a i DS-a. Ko ce ih urazumiti da oni sami saznaju da su ipak Javni servis ali svih gradjana?
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 21 oktobar 2010 12:20
Nebojša
Dobro da se još neko seti medijskog zločina vlade VK: gašenje najbolje TV stanice, a širenje onih najgrih.
Nije ovaj medijski mrak počeo formiranjem semafor koalicije. To datira od ranije.
Znamo da je ugašeno nekoliko stanica koje su odbile da emituju turbo-folk, a puštale staru muziku u srpskom duhu.

A ne treba zaboraviti ni vladiku-šefa u RRA, i njegova dvonedeljna upoznavanja sa blagodetima Las Vegasa.

Nećemo mi žaliti samo za SM. Nego i za Komrakovim, Goranom Matićem itd
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 21 oktobar 2010 17:16
svaka čast
Odlična analiza. A i još bolji komentari Vlade i Uroša.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 21 oktobar 2010 21:58
Ala
Tekst pruza obilje podataka i otvara temu za ozbiljnu raspravu.Odgovornost lezi na Vladi,Parlamentu i Predsedniku koji ,kao i svi prethodnici,manipulisu medijima ,cak su uspeli i ono sto Milosevic nije:ugasili su svaku opozicionu misao.Da nema NSPM,Pecata,Svedoka ne bi na nasem trzistu bilo mogu'nosti ia za drugacija vidjenja.
Novinar,sto je Dinic i ucinio,ukazao je na eroziju medija,profesionalnog novinarstva pa i etike.
Ako gradjanima ne smeta,a Skupstini i vladi, te BT savrseno odgovara medijski mrak(i prostakluk)-nema promena.
Novinarski clanak samo je impuls...
Preporuke:
0
0
7 subota, 23 oktobar 2010 13:36
@nebojša, Uroš
U pravu ste potpuno za BK, kao i za ogromnu, a uglavnom zaboravljenu odgovornost VK i DSS-a za našu medijsku okupaciju. Inače, tekst gospodina Dinića predstavlja odličan uvod u analizu postpetooktobarskog medijskog beščaća.
Preporuke:
0
0
8 sreda, 27 oktobar 2010 17:50
Milorad
Potpuno je u pravu ovaj Dinic.

Mediji u Srbiji danas su, sustinski gledano, pod mnogo vecim pritiskom nego ranije. Taj pritisak je prikriven, rekao bih perfidan i dolazi prvenstveno od tri najvaznija medijska coveka iz DS.

Takodje, slucaj Svedoka, koji Dinic pominje jeste jedan znacajan problem koji nije resen. Tada je Beba Popovic palio i zario medijskom scenom Srbije i odlucivao ko ce gde i da li ce novine da izlaze.

Koliko jos razmazenih Beba koje ne umeju da trpe kritiku i koji zloupotrebljavaju drzavni polozaj (dakle moc svih nas gradjana) da bi se licno obracunavali sa nekim?

Kada je rec o vladi Kostunice, tu su ostali komentari, rekao bih, potpuno na mestu.

Da li iko zna DA LI JE i KADA taj VK, njegova DSS ili vlada pomogla i jedan jedini mediji? Nista nisu ucinili, u njihovo vreme je DS preuzimao ostale medije, a sada kukaju kako nemaju gde da se oglase.

Mislim, gospodo iz DSS, ako hocete da se i vas stav cuje - morate i vi da pomognete medije malo.

Medjutim, koliko vidim, oglasi ABS holdingsa Nenada Popovica iz DSSa-a ne idu u Svedok, vec u B92 i Vreme. E, zato DSS i tereba da plati cenu medijske blokade, jer su se pokazali u najmanju ruku nesposobni, a, ako to nisu - onda su zlonamerni u kritici, jer pomazu one medije koji otvoreno ruse saku nacionalnu pricu, a onima koji u tu pricu idu, poput Svedoka, ne pomazu ni malo!
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner